onsdag 1 december 2010

december..

oj vilken kall morgon, termometern visar på -18,5* !! hur ska denna vintern sluta..men vackert är det i allafall med vit snö som gnistrar i solenskenet..
denna advendtsljustake med 24 småpaket fick mamma o pappa av oss i söndags av mej o min familj.mycket mycket uppskattat!!

och här är mitt bidrag till liam och noahs paketkalender. de var riktigt sugna på att öppna ala på en gång..men aja baja..bara en i taget..


här är mina goa små tomtenissar i nya tomtedräkter.hur glad åt sina barnbarn kan man bli??
vinterkramar till er alla från mej!!



1 kommentar:

  1. Hundan vad jag fick dåligt samvete när jag ser allt du gör för dina barnbarn och föräldrar.
    Själv hoppas jag bara på att mina inte har några paketkalendrar som man borde vara med och fylla. Superkul ide med ljusstaken och paketen.Hur går galgförsäljningen??

    SvaraRadera