onsdag 15 juni 2011

matilda på bal

Matilda med sin baldate Philip på väg till john bauergymnasiets studentbal.De var jättefina och balen blev lyckad.Matilda ringde för en liten stund sedan och var så nöjd med allt..roligt!!gissa vem som blev vald till balens drottning..ahh Matilda!!

Den här bilden tog jag på min rosa lilla dröm i vackra Apladalen i Värnamo.Matilda var så ljuvligt söt och jag är så stolt över henne!! På fredag tar hon studenten..och vi ska ha studentfest för henne uppe på viphyllan i ishallen som ligger intill Apladalen.Håller tummarna att det blir fint väder!! imorgonkväll ska thomas och jag laga sommarmat till matildas fest..grillat och pastasallad med några passliga tillbehör, och så tårta!!


min mamma var med och tittade på Matilda igår,och när vi stod och väntade på alla balparen frågade jag henne om hon var trött..ja lite svarade hon..men vilda hästar kunde inte ha hållit mej hemma från att se Matilda i sin balklänning!! Hon är för go..pappa var hemma hos Donna.


nu ni ska jag göra ett studentkort!!


1 kommentar:

  1. Hon är så fin och söt som socker! Tycker du/ni har all rätt i världen att vara stolta :)) Kram

    SvaraRadera