söndag 6 december 2009

2:a advent...

så var 2:a ljuset tänt i vår ljusstake,och som vanligt så här innan jul så känns det som om tiden springer iväg...
jul på liseberg är alltid så fint.men i år hoppade jag den annars årliga traditionen. igår var därimot johanna m.familj och matilda där.de vet att jag varje år köpt en glaskula där.glaskulorna är fantastiska i verkligheten,och när christina levde brukade vi köpa två stycken till lite billigare pris.jag har 3 st som jag köpt tillsammans med lillasyrran,och tre som jag köpt tillsammans med johanna.och nu fick jag en ny av mina söta flickor. Tack sötnosar!


nya julkort...de här har johanna beställt.men..hon behöver många fler,så det ska jag pyssla med senare ikväll.
innan dess har jag tänkt gå på ishockey.det bli en spännande match ikväll där boro vetlanda som just är serieledare möter serietvåan nitttorp.
heja joakim och resten av borogänget...!!!


mitt egna luccetåg,som min lilla mamma gjort till mej..sött som socker!




tjejernas julkalender..lådluckorna är så pyttesmå.så en del paketer få ligga bredvid "i snön"...




1 kommentar:

  1. Hoppas hockeyn gick bra och att Jocke petade in minst en puck i målet.
    Julkorten är ju helt bedårande....det ska vara du att få till det så fint.
    julefint i hela huset har du också...kram

    SvaraRadera