fredag 4 december 2009

det kom ett paket från anga i bangkok häromdagen...


julafton för en scrapgalen!! som ni ser är det hur mycket fint som helst,och igår tog jag mej tid till att göra några julkort.det är ju så mycket roligare när man har något nytt att skapa med.varje kort går ju också lite snabbare att göra när man har färdiga dekorationer.annars brukar jag stämpla ett motiv som oftast behöver färgläggas,och sedan klippas ut osv.
nu var det bara till att välja ut någon av alla söta stickers,rosetter,blommor,ängla vingar....!!! ja, som ni nog förstår,så skulle jag vilja sitta och pyssla med detta hela dagarna.Tack annika för allt fint!!!!!


1 kommentar:

  1. Bara kul tycker jag...saknar du något så maila bara. Nu ligger din Isprinsessa och din Mandis på min blogg.

    SvaraRadera