söndag 3 januari 2010

tomten kommer..ho,ho, ho..

efter lång väntan för alla barn så kommer då äntligen huvudpersonen denna magiska afton.
liam frågar snabbt tomten: är du min morfar? tomten hostar lite,och sedan svarar han att han är allt tomten..!!
vi får hjälpa tomten dela ut klappar,för som vanligt är det ett hav av paketer ,fast vi bestämt att vi i år nog inte ska köpa så många..alla har ialla fall varit snälla,för alla får paket.
jag tittar mej omkring i röran och undrar för ett ögonblick om detta är mitt hem...men alla hjälps åt att plocka iordning och snart börjar jag känna igen mej igen..det är jätteroligt så länge det varar,men också lite skönt när tomtebesöket är överstökat.

1 kommentar:

  1. jag tror jag har sett mormor i tomtens päls..men det var länge sedan. Goa små grabbar du har.
    tack för de fina korten...jag kommer snart hem med betalningen.

    SvaraRadera