torsdag 18 februari 2010

lite nya kort...

en house mouse stämpel hamnade på detta kortet.gott med varm choklad i vinterkylan...
en liten tilda hamnade på en muffinstämpel,båda från magnolia..

matilda blev inspirerad av mitt kort,och gjorde ett eget i fina pasteller...


detta tilda-kortet har matilda gjort.



här har jag användt en stämpel från sarah kay..det blev somrigt..jag älskar alla stämplar från sarah kay och vill ha alla,men ännu så länge har jag bara några få..ska köpa fler..lite då och då...
har gjort fler kort,så det blir snart nytt inlägg med dem.ha det gott alla!!!!




2 kommentarer:

  1. Snygga kort igen!! Hörde att ni hade fått finbesök så ha en rikigt rolig och mysig helg!!! Psss....jag har en Sarah Kay stämpel..så jag skickar lite avstämplingar till dig en dag... Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Mamma nu får du uppdatera din blogg lite!! vill läsa lite om vad som händer hemma ju!:) ha det bäst, saknar dig puss<3

    SvaraRadera