onsdag 3 mars 2010

härliga dagar med mina fina syskonbarn!!!

mina ljuvliga syskonbarn..min lillasyster brukade säga:lyckliga jag-som har min goa lilla flicka och min fine lille pojk..ja,jag längtar efter henne så det gör ont i mitt hjärta.varje dag..
men i alla fall så hade vi mysiga dagar när de var här hos oss förra veckan.det var lite för kallt och för mycket med snö för att kunna vara bara ute så vi var inne och pysslade en del.bl.a scrappade vi och det blev fina kort!
emma gav detta underbara kort till sin söta kusin ellen på si födelsedag.

hannes gjorde detta ljuvliga kortet.här ser ni insidan,och som ni ser fick sötnosen i halmstad även detta kort..


emma scrappade duktigt,här ser ni två till av hennes fina kort.hon har scrappat dem allldeles på egen hand.



framsidan på hannes kort som han gav till ellen.han behövde heller ingen hjälp..
christina skulle varit stolt över sina fina barn.tack lilla älskling för att jag få låna dem ibland.





2 kommentarer:

  1. Ellen blev så glad för korten och för den lilla virkade dockan och duken Emma och Hannes hade gjort. Mysig vecka ni haft! Tänk så härligt att få bli så ompysslade.... Visst är det fina och goa ungar! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra barn....Emma är så lik Kristina när hon var i samma ålder.
    Vilken otrolig tur att dom har en moster som dig marie....förstår att det blev en mysig helg.

    SvaraRadera