tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

 Jag har scrappat ihop ett par kort som jag ska ge bort i dag på Alla<3dag.På det första kortet har jag färglagt en ny stämpel från Magnolia med distress ink.(stämplen finn hos scrapmagic)Alfabetet är också nytt,.det heter typeset från sizzix.(köpt på tradera)Kortstommen är en favorit från Pappex liksom den blå söta körsbärsblomman.
 På nästa kort har jag också använt Stämpel och dies från magnolia.Ja och som alltid har jag dekorerat med lite annat smått..Ja men visst är det lite mysigt med Alla hjärtans dag!För alla har vi väl några(eller någon) som hjärtat slår lite extra för..Jag ska köpa vaniljhjärtan och bjuda hit mamma & pappa ..Tvillingarna och barnbarnen ska få varsin liten present..
Här har ni mitt yngsta barnbarn Noah som fyllde år i går.Vi var ditbjudna i söndags och fick då av oss fyrhjulingen han sitter på.Gissa om det kördes på övervåningen!! Fast tanken är att han ska åka på den ute när det blir vår och sommar..men så länge ..åks det inne..Ja,han blev jätteglad,och sa när han fick se den-oj vilken stor motorcykel..Är jag så stor så jag kan köra den? Om han kan..ho ho !!

Ja men jag tror att det ska bli en bra dag ,idag!! Det känns lite som så..kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar