lördag 11 februari 2012

Födelsedagskort

 Måste allra först visa mina små tjejer i sina varma goa tröjor.Perfekt nu när det varit så kallt..och perfekt om man vill att folk ska titta på oss när vi är ute..Ja nästan alla kommer fram och vill klappa dem..Så inte bara ögonfröjd för mej..Ha ha..
 Nu är kortet klart till Noah,som har sitt kalas imorgon och fyller år på måndag!! Brukar stansa ut alfabet med min qk-tång eller  med min cuttlebug,men på detta kort har jag testat bokstavsark..Ja det hade varit helt ok om det funnits tillräckligt många bokstäver..Gillar inte att s i grattis inte fanns i samma..men annars är detta ett smidigt och enkelt sätt!!
 Jag brukar göra födelsedagskort med bild på den som ska få kortet,det blir ju personligt och uppskattas alltid!! Detta kortet gjorde jag i lite vintagestil..tyckte det passade till Noahs sjömansskjorta!! Puss sötaste Noah!!
Detta bamsestora åkedon ska Noah få av oss..Vi får se om han gillar den..
Igår spelade Boro hemma mot Dalen.Det blev 3-3 efter fulltid,så det blev spännande straffläggning..Tur att sonen var på hugget..han satte två snygga straffar..och Boro segrade!!! Roligt!
Min dator är seg som tuggummi..måste lämna in den innan den kollapsar..Mest rädd är jag för att alla bilder ska förstöras..så idag ska jag skaffa ett minne !!
Men först lite lördagsfrukost..gubben min har fixat ägg och bacon!! Gott!

Önskar er en fin vinterhelg!! kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar