måndag 6 februari 2012

äntligen...

 Ja äntligen har min gamla scraphörna "blivit" blivit en vanlig hall igen..i korgen närmast i bild ligger dukar och lakan som snart ska hamna på plats i skåpet och i byrån.Det är ju så här det ska va..Gubben min har faktiskt aldrig klagat på allt scrap som har legat huller om buller,men jag har ju ändån fattat vad han tyckt..
 Här en lite ljusare bild..I "kastet" på väggen har jag spetsar och band.De skulle ju följt med upp men det får bli senare..älskar mina "häng på" galgar som jag hängt lite här och där..
På andra sidan fönstret ser det ut så här..(snygga blommor va?!?)Ja lite nya blommor får det väl bli lite längre fram.Nu när det är så kallt ute och elementen går heta så torkar ju blommorna ut på en kvart..
I går var vi en sväng hos barnbarnen.Passade på att ta några vinterbilder.Johanna o Samuel förlovade sej helgen före jul så det blev några fina bilder på bara dem och deras ringar.Pluttgulligt blev det!! <3
Ja det är riktigt kallt ute..nästan så man ångrar att man skaffade två små hundar som man måste ut med en gång i timman i kylan..Nä jag skojar...Men nu är det dax för en runda..brrr På med pälsen ..som jag inte ens har..Jo jag har ett par i fejk.Det är ok för mej,jag vill INTE ha "äkta"!!! Bara så ni vet..

De här blommorna är toppenbra nu på
vintern..vet inte vad de heter ,men de är iaf av äkta plast!! Fiffigt som tusan..
Ha det bra i kylan!! kramelilram

2 kommentarer:

  1. Du pyssliga fia....längtar efter en kopp kaffe i ditt kök.
    Vad fina de är den familjen Andersson/Almgren
    kramar

    SvaraRadera
  2. Tack goa Annika!!

    Väntar på att du ska komma !! Men jag har ju som tur är din lillasyster..som är flitig och kär gäst i mitt kök!

    kramar i massor till er alla där borta i österland..

    SvaraRadera