fredag 9 april 2010

nybakat..

ikväll har jag pysslat ihop denna LO.midsommarafton -85..vart har alla de 25 åren tagit vägen?
det är kanse inte så konstigt att man känner sej lite mossig vissa dagar..
tidigare idag på förmidagen åkte amanda o jag till växjö för att hämta hem matilda som tränat konståkning där idag.på hemvägen köpte vi med mat från vägkrogen i vetlanda.kycklingfilé med klyftpotatis gott gott!! jag blev fikasugen..så snälla matilda bakade silviakaka,som smakar himmelskt gott!!

igår "bakade" jag de här små bakelserna. vet inte vad som tog åt mej,jag har inte virkat på 100 år. till o med thomas tittade konstigt på mej när jag satt och räknade maskor..


nytt kort! alltid bra att ha ..



ett nytt kort till..


nu är det visst snart lördag..ska knyta mej nu så jag orkar med att dra till stan en sväng.jag har tänkt köpa ett par penséer till framsidan.så blir det nog en fika också...må så gott alla! godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar