torsdag 29 april 2010

grattiskort..

idag har jag knåpat ihop ett kort jag fått beställning på.födelsedags"barnet"gillar orginella saker och inredning.hm..inte helt enkelt..ja man tager vad man haver,så när jag rotat en stund bland stämplarna bestämde jag mej för de här.den lilla "väskan" går som synes att öppna..
så här ser kortet ut när "väskan" är stängd. 11 maj fyller tvillingarna,så jag får snart sätta igång med deras kort..roligt!!
ikväll är det åhörarkväll på gymnasiet i vetlanda.thomas o jag ska kolla in amanda.det ska bli jättekul att se vad de hittar på..förra året fick vi se jättefint bildspel,och så var det musikstund som vår amanda älskar.spännande!
annars är amanda på kortids från o med igår,så egentligen är vi lediga.men amandas skola är så fantastisk,och hon trivs så bra så det klart vi vill hälsa på ikväll..
imorgon ska jag ta tag i damråttorna här i huset.inte roligt men ytterst välbehövligt.å när man väl är klar är det trevlig känsla.jag brukar städa runt lite på fredagar men i morgon får det bli en extrainsats.kanske källaren också..men det orkar jag inte tänka på nu..nej nu ska jag till min kompis nina ock dricka kaffe.
ha en trevlig valborg!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar