torsdag 13 oktober 2011

årets första julkort!

Jag har investerat i en ny cuttlebug! Det blev som ni ser en rosa denna gång..min gamla gröna fungerar men alla plattor är utslitna,men istället för att köpa nya plattor blev det en ny maskin


Lite annat nytt har det blivit.Alfabetet som heter babyface,blommorna,spets o lite berlocker har jag köpt av pappex webbutik.Pappex har så mycket fint att sälja till jättebra priser, även på tradera!! Tre nya flaskor med mitt favoritlim,och sist två ljuvliga stämplar som jag älskar!!

Här har ni mitt julkort..passligt att visa det idag när frosten fortfarande kl.9.00 ligger vit på marken!! Jag har målat en av mina nya stämplar med distress ink och så har jag dekorerat med lite annat smått..







Amanda har det tufft just nu!! I tisdags opererade man bort tre visdomständer och skar bort tandkött runt tre andra under narkos på henne. Operationen tog 4 timmar och sedan fick vi stanna 6 timmar,innan vi trötta och lite slitna kunde rulla hemåt ..Mycket nöjda eftersom allt gick bra! Hon har fått alvedon mot smärtan men det gör nog ganska ont ändå,och som ni ser är hon jättesvullen ..lilla gumman!! Hon har varit hemma två dagar,men idag fredag så åkte hon iväg till skolan.Hon har varit så duktig min lilla älskling!!Hoppas det går bra i skolan idag..Amandas lärare och assistenter är superduktiga och bra på alla sätt ,så jag är inte orolig!


Idag ska jag bara ta det lugnt,för jag är lite trött..men jag måste nog scrappa lite..Jag håller på med ett nytt album.Det första albumet fick min mamma och pappa i julklapp.Mitt andra album blir till mej! första albumsidan är på mina föräldrar,nästa på min bror när han var liten osv. jag ska visa framöver..


Nu först blir det en höstpromenad med Donna,som är nästan rumsren nu! Den lilla sötisen är så duktig..


Ha det bra!! kramelikram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar