torsdag 20 oktober 2011

album sidor

Som jag skrivit förut håller jag på med mitt egna album,och här ser ni sida 2.Min lille storebror!
På generationsbilden syns vår mamma,mormor o morfar,mormorsmor o farmorsmor.


Här har ni mej som liten.På översta lilla bilden sitter jag i mammas knä och bredvid oss sitter pappa med min bror i knät.På bilden under syns jag i min gamlamormor Gerdas knä,bakom står mamma och mormor.



Förra lördagen drog jag,mamma och min kompis Nina iväg på en rolig loppisrunda.Först Bodafors,sedan Sävsjö där vi även fikade på Melins,och sist Vrigstad,Jag hittade några små ftna saker! En dag när jag har tid och lust ska jag använda sakerna till något spesiellt..ska visa när det blir klart..Visst är det kul att bara sticka iväg så där bara och kolla runt bland loppisprylar!?!






Bygga lego är också jätteroligt!! Liam har byggt ett högt tåg..Varför tar legobitarna alltid slut så fort..tråkigt att riva innan man kan bygga mera..jag får nog köpa ett par hinkar till..på loppis kanske!?!








Noah sitter inte lika länge och bygger..tröttnar fortare..men så är han ju lite yngre också!! Men de är lika goa båda två!! pusss på er mina sötkorvar!! Båda mina småkillar kommer ikväll och sover över hos oss.I morgon ska vi åka skridskor,då hänger morfar med..så vi har en liten kille var att ta hand om..På isen klarar de sej själva men knyta skrillor och fixa fika och sånt gör mormor o morfar!




Nu ska jag snart sticka till Värnamo.Matilda ska klippa mej och så blir det lite slingor här och där.Roligt!!




Jag får köra försiktigt för det är jättehalt på vägarna..!!




Trevlig helg på er alla!! kramelikram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar