tisdag 18 oktober 2011

första sidan..

Första sidan i mitt egna album är på mamma och pappa.Jag tycker den stora bilden på dem är så stämningsfull..visst är de söta!!Det kommer flera sidor framöver..

Här ett nytt julkort,med samma stämpel som på mitt första som jag visade i mitt förra inlägg.Blev lite suddigt..sorry..



ett julkort till..Ny söt liten stämpel som jag färglagt i lite softa färger..alfabetet är ett Sizzix och heter vintage market.





Här har ni mina busiga små älsklingar Noah och Liam,och vi är bästisar!! I lördags sov de över och vi hade det jättemysigt.På kvällen kollade vi på pippi och åt godis i massor..


Hua vilket höstrusk!!I dag har det regnat och regnat..och blåst..så mycket att det har regnat in!! Det är visst en stupränna som det är fel på,så den får vi fixa till!


På fredag är det jag som ska fixas till..då drar jag till Värnamo och Salong Blåskägg!! roligt!!


Ha det bra!! kramelikram







2 kommentarer:

  1. Vilken talang du Marie....
    och vilka goa barnbarn

    kram Anga

    SvaraRadera
  2. Här händer det en massa! Vilka söta julkort och söta små pojkar :) Ha det gott! Kram kram

    SvaraRadera