måndag 3 oktober 2011

godisgömma

Donna älskar sina godisgömmor!! Jag gör gömmorna av taorullar..tejpar i ena änden och stoppar i godis och tejpar så igen och gömman är klar!! Såklart ska Donna upp på favvisplatsen och smaska..




Här ett beställningskort.kvinnan som ska få detta kort älskar att ro och sitta och mysa på bryggan,hon bor vid vattnet och gillar även dans och handarbete..mamma stickade upp lite på ett par tandpetare.. hoppas hon kommer att tycka om det..





Här ett annat beställningskort..det fanns önskemål om en cykel med en höna på pakethållaren




och hund och katt..jag fick dit lite djur på insidan..








här syns hur kortet ser ut på höger insida,så djuren kom inte med på bild..hoppas även detta kort blir uppskattat..









Förra helgen var mina ljuvliga syskonbarn från Varberg här!! Emma hade med födelsedagspresent till mej! Kolla vilket fint kort hon gjort och kudden är underbar!! Tack min älskling jag blev så glad!!




Jag har varit lite upptagen i veckan,Matilda har flyttat till en lägenhet så jag har hjälpt henne lite..eller..mycke..Jag har därför varit dålig med att uppdatera här på bloggen..








Nu kom min goa kompis Nina.Gissar att hon är som jag..kaffesugen!! på med kokaren..








Ha det bra!! kram kram












1 kommentar: