söndag 29 januari 2012

Gerbera!

 I går blev det lite shopping.Ett besök på butik Invit resulterade i en Gerberaform och ett &.
 På Sandströms var det 70% på massor av fint..rotade runt lite och hittade två jättefina toppar.Dennna i spets blev jag kär i så fort jag såg den,så hittade jag en annan svart som är kortare och i bomull som jag gillar om möjligt ännu lite mera..de har kostat 800 st så jag raglade nästan ut av lycka..Ja men att fynda på rea är så nice!!!
 Så trampade jag till sist in på Inloom där Scrapmagic säljer ut till 50% på nästan ALLT!! Som ni ser så hittade ju jag ett å annat..Hittade faktiskt lite till som jag visar i nästa inlägg.Lagom efter att jag shoppat klart var det dax för scrapträffen,som Sölvi på scrapmagic anordnar sista söndagen i månaden.Fast denna gången blev träffen igår istället.Roligt som vanligt att träffa scrapgänget!!! Och söm vanligt fick jag inte så mycket gjort..Jag pratar och babblar mest hela tiden,och är mest nyfiken på vad de andra pysslar med.Men man samlar ju på så sätt på sej lite nya ideer och det är då jag får inspiration..så jag är så nöjd!!

Denna Lo:n blev halvfärdig.Jag började på en till med en jättesöt bild på Noah.Ska visa den när den är färdig.
Idag blev det en tur till Jönköping och A6( bestämdes mycket snabbt och spontant vill jag lova ).Både Johanna och jag hade ärende till ikea.Jag köpte ett bord som jag ska ha på övervåningen .Har ju berättat att jag flyttat upp mitt scrap..och jag tror att det blir bra.men det fattades ett bord..Fast inte nu längre!!
Noah fyller snart år så jag kikade lite efter något roligt till honom.Jag hittade en jättefin eldriven typ..fyrhjuling,men såklart var de slutsålda..och "demon" fick de INTE sälja:( Men tro nu inte att jag ger upp så lätt..Ringde butiken i Värnamo och fick napp!! Japp!! Så imorgon åker jag dit och hämtar ett stoooort paket till min guldklimp.Ja den är ju så klart från gubben min med..Nöjd som tusan med denna helg ska jag snart gå och lägga mej.Har lite förkylning kvar och har fått för mej att lite vila kan göra susen! morgon ska jag ha roligt värre ..städa mitt lortiga hem oops varför blev texten kursiv..jag har inte rört något eller tryckt på nått som ska ändra..ja ja skitsamma..Godnatt & kramelikram!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar