måndag 3 maj 2010

scrappat gamla bilder..

här är jag och min älskade lillasyster.det är lite som terapi för mej att scrappa med gamla bilder.
roligt att tänka tillbaka och samtidigt svårt för jag längtar efter henne så himla mycket...
här är christinas underbara lilla dotter,hon blir 10 år i augusti. igår när mimn mamma och pappa var hos oss o grillade bad jag dem leta fram bilder på christnas son hannes som riktigt liten.hon ringde mej tidigare i morse och berättade att hon hittat flera stycken! det ska bli jätteroligt att se vad de har för bilder på honom som jag kan skcappa med..

här är min egen goding! han blir 30 bast i höst..och han är lika fin nu som då!



lilla johanna! hon är bara en vecka på den här bilden..åhh jag skulle vilja hoppa in i bilden och krama och pussa henne! jag får åka upp till henne senare idag och kramas..



här är lilla jag,eller stora jag ska jag tillägga..jag vägde 4150g när jag föddes.storleken har hållt sej,jag ser lika frodig ut idag..
jag måste säja att scrappa är jättekul och det kan bli hyfsat fint ibland,men hur lång tid tar det att scrappa...man hinner ju inget annat...det är nog jag som är så sölig.
nu måste jag ut med ruff !
ha det bra alla!!




2 kommentarer:

  1. Du är ju jätteduktig....måste vara otroligt kul att bläddra i dina fina album. jag kör med lös system 10 års fotande i skokartonger eller i en salig röra i datorn...vet inte vilket som är värst.

    SvaraRadera
  2. Dem är alla jättefina mamma!!!:)tänker på kikki varje dag, saknar henne jämt :( har världens finaste syskon! och världens bästa mamma<3

    SvaraRadera