söndag 23 maj 2010

grattis hannes!!!!!!!!

grattis vår goa hannes på din födelsedag! hoppas du får en rolig dag med många paket och tårta! hade velat krama dej!!

förra helgen var hannes och emma hos oss och vi hade så kul.det blev mycket aktiviteter så jag tror att de var nöjda när de åkte hem. på torsdagen badade vi i samuel och johannas pool.hannes hoppade i först och stannade i vattnet längst.på fredagen blev det boda borg i sävsjö, med jocke o matilda.på lördagen blev det leos lekland i växjö,med liam o noah. vi spelade lite spel också,bl a
kinachack som både hannes och emma tycker är roligt. vi hoppas att de snart kommer till oss igen!
igår var det kalas för min mamma.hon fyller 75 år på onsdag ! hon bjöd på grillbuffe som var jättegott,och till kaffet goda tårtor!! roligt att träffa släkten också!!
sedan bar det av till värnamo med matilda,som stannade kvar över natten.så idag har jag varit i värnamo igen för att hämta hem jäntan min. maria bjöd på fika,rabarberpaj och vaniljsås,mummagott!! på hemvägen stannade vi till i sävsjö hos min kusin och tittade på smycken som hennes dotter tillverkat.vilka fantastiska smycken!! jag handlade ett par stycken,men det är lite hemligt..jag ska visa vid senare tillfälle.

jösses..va klockan går..redan 23.30 dags att koja sej. natti natti

2 kommentarer:

  1. Oj,oj hur många födelsedagstårtor har du mumsat på de sista månaderna???Fanastiskt att ha en 75 årig mamma som är lika rask som du och jag, hälsa och gratta från mig.

    kram Anga

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga dagar ni har haft!!!! Jag ringer en dag. Hälsa Gunbritt och gratulera på stora dagen! Kram Karin

    SvaraRadera