tisdag 25 maj 2010

tack stefan!!

i amandas klass finns en assistent som heter stefan,och han är en fantastisk musiker.han kan spela de flesta instrument,och det svänger ordentligt när han håller igång.gissa om alla i amandas klass gillar honom..tråkigt är att han slutar på torsdag.
jag fick äran att göra ett kort till honom ,och det blev såklart musiktema.jag fick också med att han gillar mumsiga kakor!


tagsen sitter lösa,och döljer små meningar..tach snälla stefan för alla fantastiska musikstunder.!!! vi kommer att sakna dej!! välkommen tillbaka till klassen..och sist men inte minst var rädd om dej och lycka till på din nya arbetsplats!!

nu ska amanda och jag packa.det är dags att åka till "kortids" imorgon.

ha det bra !!

2 kommentarer:

  1. ....kan bara se hur glad han blev för kortet, vem blir inte det. du är så bra på att hitta var och ens goda sidor....och har han en liten last...så klämmer du in den så fint också.
    Hoppas nu både du och jag får ett fint kort på morsdag. Kram

    SvaraRadera
  2. hejsan.
    Hamnade här hos dig när jag surfade runt!
    Underbara kort du gör! detta är bara så snyggt!
    Jag bor i Nässjö inte så långt från dig!
    Vi har ibland träffar och det finns alltid plats för fler!
    Titta in hos mig om du tror det kan vara intressant!
    Ha en härlig dag trots att solen lämnat oss idag!
    Kram lene

    SvaraRadera