söndag 26 september 2010

galge..!?

mera förslag till galgprojektet borta i bangkok. annika kom med förslaget att den lilla etiketten kanske kan ha formen av en galge. och varför inte.. så såhär bidde det..
den blå i två delar,och rosa förslaget blev i ett..Tyck till !!

ja så börjar helgen ta slut,o snart dax för ny vecka. jag har haft fullt upp. i fredags var det lite lönegenomgång i min lilla arbetsgrupp,dax för lönehöjning åt alla!! lördagen var riktigt rolig med kurs i luffarslöjd.mamma och jag har båda velat lära oss luffarkonsten, så när tillfället dök upp anmälde vi oss båda. vi fick göra varsitt underlägg (precis det jag önskade).hade velat göra en trekrok också,men det hanns inte med. både mamma och jag fick blodad tand,så vi köpte med oss lite material hem så vi kan fortsätta slöjda..sedan var det dax för matlagning till hockeykillarna. taco stod på menyn,så nio kg färs,10 gurkor,8 lökar..osv..!! alla tyckte det var gott,och då är det bara roligt !!(kina hjälpte också till,så det gick rätt snabbt)
idag blev det sovmorgon(amanda är på kortids) sedan skridskoåkning med liam och noah,roligt och jobbigt..!! därefter lyxade thomas och jag till det med middag på östanå wärdshus. oj va gott det är med riktigt god mat ..fläskfile med kantarellsås och potatisgratäng. senare blev det en till tur in till stan.. de ringde från kortids och var bekymrade över att amanda var så ledsen.hon grät o grät.inget hjälpte..men när vi kom och hämtade henne blev hon så glad och var inte ledsen mera..hemlängtan kanske ??
imorgon (om allt är bra med amanda)ska jag och min kompis till jönköping,attans va kul !!!

ha det bra!
kram mimsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar