torsdag 23 september 2010

nytt projekt..

min kompis annika som bor i bangkok,har startat ett nytt projekt därborta som är en galge klädd med tyg i lite vintagestil.så fina!!! de ska packas och säljas tre tillsammans,och till dessa har jag försökt fixa förslag på liten tag med logga att hänga på.det ska finnas plats för lite information om hur projektet hjälper människor i bangkok som har det svårt..
lilla tagen till vänster har jag stansat ut med "gröna grodan",den är supersöt men kanske för liten.. den i mitten är ju rejäl,bara klippt till en kvadrat och stansat hörnet med den svatra hörnstansen.så till sist den rosa ovalen,frågan är om den också är för liten..??

så loggan då..har bara ritat en galge med texten ; häng på! tänkte det kunde passa i dubbel tanke..man hänger ju kläder på gagarna och så blir det ju en lite uppmaning att hänga på projektet och köpa dessa fina galgar..!!
detta är bara lite förslag,får se vad chefen tror..kika in på annikas blogg så kan ni läsa om projektet och allt annat hon gör..tryck på den första av mina bloggföljare;50+iBangkok
kram på er!!


3 kommentarer:

  1. Vilken smart text på loggan ! Det ska vara du Mimmi som tänker ut detta :)
    Söta taggar och ett bra projekt. Ska gå in på A: s blogg och titta .
    Med tanke på förra inlägget så visste jag att scrapbooking och korttillverkning verkligen var något för dig. Du är så kreativ och duktig på allt pyssleri.
    Ha det bra och fortsätt ATT Vara Kreativ ! Hoppas ATT VI ses Snart , Det var längesedan ... Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vad proffsigt Mimmi! mvh Susanna

    SvaraRadera
  3. Goa mimmi, du skulle ju bo här i Bangkok hos oss, tänk vilka projekt vi kunde dra igång.
    jag gillar alla dina prov...klänningen är ju dögullig men kanske knepig att göra.
    vad tror du om att göra en tag som ser ut som en galge? då kunde vi ha info på baksidan.
    Loggan är helt suverän. kram Anga

    SvaraRadera