fredag 19 november 2010

datorfel..

har försökt lägga fram fler bilder från min thailandsresa men det fungerar inte.tråkigt..
så fort felet är fixat ska jag försöka igen.

tidsomställningen sitter fortfarande kvar i mej.jag vaknar fyra på morgonen och gäspar stort vid fem-sextiden på eftermiddagarna.fast idag har jag faktiskt inte varit lika sömnig..

snön ligger vit och fin ute,det har snöat hela dagen.jag har kört matilda till värnamo tidigare idag och det var riktigt hala vintevägar.vi får se om snön ligger kvar imorgon när vi ska på årets första julbord.

igår var jag och mina föräldrar i varberg och tittade till min lillasysters grav.det är snart 6 år sedan hon dog.jag fattar fortfarande inte riktigt att hon inte finns.det är bara overkligt att stå där vid hennes grav och titta.jag blir bara svimfärdig och vill därifrån.faktisk är ingenting sej riktigt likt sedan hon lämnade oss.tur att jag har mina barn och barnbarn annars skulla jag bli galen
vi hälsade på min systers fina barn i skolan,det var så roligt att få träffa dem båda och krama om dem innan vi åkte hem igen.

nu ska jag kolla på idol,innan jag kojar mej.

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att ni hade det bra i Thailand. Vill höra mera!!!Ja, du...det känns fortfarande lika overkligt att Christina inte finns längre här hos oss och att det har gått sex år??? Fattar det inte....tänker som barnen gjorde att - har hon inte dött färdigt och kommer tillbaka nu?? Hon saknas mycket. Kram kram

    SvaraRadera