måndag 22 november 2010

grattis!!

grattis joakim på din 30 årsdag !! (hoppsan det gick att lägga över bilder på min blogg igen..)
hoppas du får en bra dag joakim..den blir väl lik alla andra måndagar med hockeyträning efter jobbet.men jag vet att du har en liten grattislucka mellan 16.30- 17.30 när vi närmaste får komma till dej på en snabb födelsedagsfika..roligt!!
liam gillar också ishöckey som ni ser..är det kanske en blivande målvakt som pappa eller en forward som jocke..vi får se..fart är det på denne kille ialla fall .

passade på att scrappa ett par julkort igårkväll .här med stämplar från magnolia.


ytterligare ett kort med magnoliastämplar."ramen"bakom den lilla tomteflickan är en ny dies från spellbinders.
idag kommer amanda hem från kortids. jag kom just hem från ett planeringsmöte från just kortids(vi brukar träffas en gång om året och stämma av så allt fungerar)denna gången har hon ätit lite sämre,men annars har allt varit bra.
resten av veckan ska jag göra fler julkort och så måste jag göra lite fint till advent..jag tycker hösten har gått fort iår,men det kanske beror lite på att jag varit bortrest ett tag..
jag blev så fövånad att det gick att lägga över bilder på min blogg,jag har fösökt i en vecka men datorn har "låst sej" ska lägga över flera bilder från thailand imorgon.
ha det bra i vinterslasket!!



1 kommentar:

  1. Fattar inte vart åren tar vägen....utan att det märks ett dugg på oss mödrar;)
    Tänk vad pojklagsmatcher vi har fått se under dessa år. Hälsa Jocke och gratta från oss i Bangkok

    SvaraRadera