tisdag 1 november 2011

julkort

I söngags var jag på scrapträff i Vetlanda.Vi hade jättetrvligt som vanligt,och jag gjorde ett par julkort . Ett av dem ser ni här ovan.De söta änglarna har jag klippt ur ett ark ,som jag hittade i Sölvis butik.(Hon brukar ha öppet i butiken så vi kan handla när vi är på träffarna,Tur att butiken ligger så nära..för det är alltid något man behöver..) Det kom ett efterlängtat paket med posten idag!Spellbinders grand dies,perfekt till stora tags!! Kunde inte låta bli att testa..




Så här blev den första ! Har använt den näst minsta och den minsta.Stämpeln är från inkido ,blomman o bladen är från pappex.





Amanda har höstlov den här veckan.Mysigt att få ha henne hemma!! Vi har varit på en skön långpromenad med Donna.Det är så milt ute så jag blev jättevarm,får ta på en tunnare jacka när vi går ut på nästa runda..







Rosorna ska jag lägga på min brors grav senare idag<3


Ha det bra !


kramelikram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar