torsdag 11 mars 2010

älskar mina nya odd molly..

min mamma är duktig på att handarbeta,de här söta engelska konfekterna fick jag av henne.tack lilla mammis!! jag har fått jättefina bakelser och kakor också,ja får visa dem någon dag..
ny odd molly som jag skickat efter från ajabaja.den är i silke och blir fin framöver..

de här båda sötisarna är ochså nya.de är jättesköna och fina till jeans.lite våriga!


här har jag på mej nya myskläder,också från odd molly.jag har skickat efter dem från lisen i danmark.hur sköna kläder som helst...



skickade samtidigt efter den lilla ärmlösa blusen i siden,som jag tycker är så söt! roligt att köpa lite nårnytt!!
nu är jag nästan klar med målningen av gamla möbler på övervåningen.ska bara få upp en hylla med lite fövaringsboxar.kommer snart lite bilder..
dags för kaffe,är lite småledsen..min bror skulle fyllt år i dag.det är så sorgligt att han är borta.jag har tänt ljus i min lykta,och tänker på honom ..kram thomas i himlen på din 53 årsdag.




2 kommentarer:

  1. Vad fina blusar mamma!!!:) men du är alltid lika söt och fin mamma:) Saknar dig mamma och tänker på dig o alla andra runt omkring:(<3 puss din tilda<3

    SvaraRadera
  2. Jättefina kläder! Skoj att få tänka lite på sig själv.
    Läste din kommentar. Vi håller tummarna för Matilda i tävlingen till helgen. Det verkar som om allt ska hända och röra till sig denna helg. Vi har ingen bil och det ser inte ut som om det finns ngn ledig att låna....Får se om vi kan komma och titta men det ser mörkt ut.
    Roligt är det iallfall att Matilda hinner med både tävling och fest. Vet ju hur roligt hon tyckte det skulle bli. Vi får se, vi kanske ses??? Ha det bra iallafall och hälsa alla goa smålänningar. Kram Karin

    SvaraRadera