onsdag 24 mars 2010

grattis thomas!

ja,idag fyller thomas år.vi firar lite idag,och sedan firar vi lite mera på lördag.vet inte om han är hemma ikväll eller om han åker till helsingborg på hockeykval.vi får se..
ett litet påskkort. brukar inte skicka påskkort numera men nu har jag iallafall ett om jag skulle vilja..har användt en tilda stämpel från magnolia och alfabetet är nytt och heter hippie chick.

detta gjorde jag i förgår,får se vem som får det..har användt en sarah kaystämpel och så är det
nya hippie chick igen,som jag tycker är lite busigt..


här sitter min lille rörmokare.jag hann fota honom tidigt i morse innan han åkte och jobbade.
massor av grattiskramar till dej från mej!! hoppas du får en bra och rolig dag..
hoppas att ni alla får det!



3 kommentarer:

  1. Hälsa födelsedagsbarnet från oss!!! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Snygga kort måste jag också säga! : )

    SvaraRadera
  3. Va fasen, jag trodde han var 32!!!Snygg är han oavsett ålder.

    SvaraRadera