tisdag 16 mars 2010

nymålat..

äntligen är jag klar med hallen på övervåningen.här har sett så tråkigt ut,men nu är det mycket ljusare och lite trevligare..
måste visa en helt underbar tunika som jag fick av min snälla vän annika,när hon var hemma i februari.den är köpt i bangkok så jag blir nog ensam om den ..fin till fjolårets skor och en lite rolig jeansjacka från lindex. tunikan är min favorit av mina kläder..tack söta annika!!!

mamma har virkat de små bakelserna och kakorna,de är sötare i verkligheten..tack mammi!!


den här sötnosen inhandlade jag förra söndagen när jag mamma,pappa, eva m. och min svägerska helena var i älghult hos birgitta som har dockparadiset.jag skulle verkligen inte köpa dågon ny docka,men när jag fick se denna skönheten kunde jag inte stå emot.jag tycker hon påminner om matilda när hon var lite flicka..



ja nu tycker ialla fall jag att det är roligare att gå upp.nu är övervåningen klar..tror jag..
matilda ringde nyss och var jätteglad.hon har landat ett hopp som fattas för nytt test.grattis matilda.
amanda är med thomas och lagar mat till alla hockeyspelarna.det blir korvstroganof(stavas det så?) och ris.gottgott! hoppas det blir lite över så man kan få smaka lite...
tanken var att bilderna skulle kommit i en annan ordning,men datorn ville annat. men vem bryr sej..ha det gott alla!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar