fredag 4 juni 2010

morsdagpresent!

ja här är min morsdagspresent från mina fyra barn. jag önskade mej ingenting ,men ändå kom ungarna med en gåva! mina naglar går lätt sönder så jag blev såklart glad över en nagelföstärkning.det är alltså mina egna naglar som fått ett lyft idag. Tack älsklingar!!!!

jag är av den sorten som tycker det är lite för onödigt och dyrt att lägga så mycket pengar på naglar..men nu fick jag den här lyxen och tycker naglarna blev fina.får se hur länge de håller
sej så här snygga..jag som ska plantera i utekrukorna i morgon.handskar!?!

härligt att sommaren äntligen är här!! doften av syrén är magisk ..nu ska jag ta mej ett par skivor vattenmelon innan det blir en kvällsrunda med ruff.

ha det gott alla denna ljuva sommarkväll!!!

1 kommentar:

  1. Åhh...så fina! Vilka snälla barn du har. Det är roligt att få sådant som man inte unnar sig själv. Tycker definitivt att du ska ha handskar på. Kram Karin

    SvaraRadera