måndag 21 juni 2010

bröllop!!

ja i lördags var det bröllopsyra,vår kronprinsessa fick sin prins!hade tvn på och kollade lite då och då..under tiden passade jag på att scrappa ett beställt bröllopskort,det var lite roligt att ha "bröllopsbestyr" samtidigt med kungabrölloppet.. så här blev insidan..
och så här blev framsidan.. massor av lycka,fast jag inte känner brudparet!!!
idag packar vi här hemma,amanda ska till kortids och vara där i en vecka.vi får klara oss utan henne över midsommar.telefonen ringer i skrivandets stund..min kompis nina är på tråden..
vi la på luren snabbt, så kommer hon på en kopp kaffe istället,trevligt trevligt!!nina är en fantastisk vän..hon har stöttat mej många gånger och är jättego och snäll!! snälla vänner är det bästa man kan ha!!vilketn tur att hon bor så nära..nej då måste jag sluta här och sätta på kaffet.
ha det bäst!! jag tar sommarledigt från bloggandet nu men kommer tillbaka..
sommarkramar till er från mej!!!

2 kommentarer:

  1. Fint kort ....som vanligt : )
    Hoppas att vi ses till helgen. Ska bli skoj att träffa er!!!
    Kram kram Karin

    SvaraRadera
  2. nu kommer jag snart också och rycker i Nina....antingen får vi fika ihop alla tre eller får Nina fara som en skottspole mellan Trullängen och Kristinelund.
    Kram

    SvaraRadera