söndag 6 juni 2010

nybakad !!

visst var det fantastiskt fint väder igår!! då passade det perfekt att fira vår johanna som i torsdags blev klar med sin förskollärarutbildning.här sitter ett gäng och mumsar på den goda grillbuffén som serverades..
här har vi den nybakade förskolläraren.hon startade sin utbildning 2004,så efter ett par år föddes liam och hon fick ta ett uppehåll med studierna.efter att ha läst ytterligare ett par år så föddes noah..så efter ett par år till är hon äntligen klar! grattis älskling och lycka till med dina kunskaper..

här sitter flera gäster och gottar sej åt den goda maten och det härliga sommarvädret!!


av oss fick johanna detta smycke som jag beställt av min kusins dotter charlotte,som lär sej till silversmed. jag beskrev på ett ungefär hur jag tänkt mej smycket och så fixade hon resten...så detta smycke är hon ensam om! jag beställde en annan sak också,som en annan ung dam ska få av matilda på fredag..



ja ett kort hör ju liksom till..vi och resten av gänget gav ett bidrag till en upplevelse som hon får göra framöver..
idag har det också varit jättefint väder! härligt med sol och värme.imorgon och resten av veckan ska det bli svalare och skurar..attans ..det kunde väl fått vara fint nu ett tag tyckar jag..
jag har planterat lite blommor i krukor och fixat lite på altanen..mysigt!
imorgon börjar sista veckan på läsåret och snart dax för sommarlov.härligt att ha tjejerna hemma ett tag,hoppas nu bara på mera sol ..!!
ha det gott!!



1 kommentar:

  1. Härligt Johanna....att baka in lite extra livserfarehet i sin utbildning gör säkert bara att du blir ännu populärare på arbetsmarknaden....lycka till/Anga

    Mari...lägger man något på bloggen så dröjer det inte många dagar innan man inte är ensam om det...superfint smycke.

    SvaraRadera