tisdag 1 juni 2010

värdinneklänning !?

litet sommarkort jag knåpade ihop häromdagen,stämplarna är från magnolia och blomman som sk föreställa en ros har jag gjort av enfärgad cardstock.fiffigt om man inte vill köpa färdiga.den var enkel o rolig att göra!..matilda fick ta det som tack-kort till tjejerna på salongen där hon praktiserat klart.stortrivdes där ,så hon hoppas på att hon får komma dit igen till hösten.
den här söta tunikan fyndade jag idag på lindex!! blir fin i sommar,men var är sommaren?!?

matilda ska vara värdinna på treornas bal om ett par veckor,men vilken klänning ska hon välja?hon får ha hurdan klänning hon önskar,men den ska helst vara kort .
denna fick hon på födelsedagan härom veckan. fin på tycker jag..


denna köpte hon till balen,men nu tvekar hon..också fin på tycker jag..klänningen syns lite dåligt på bilden skulle kanske valt en annan vinkel...?!?



den här hade hon på avslutningen i nian,så den har två år på nacken.men vad gör det?den är också fin på tycker jag.. vad tycker du??
hjälp henne snälla!!!




1 kommentar:

  1. varför inte byta om några gånger under kvällens lopp.....hon är lika söt i alla 3!! En sak är säker....du behöver inte köpa fler.
    Om hon bara ska ha en...så tycker jag nr 1.
    ha så kul Matilda

    SvaraRadera