måndag 14 juni 2010

pris!!

matilda fick frissörpriset i år!! för goda kuskaper i frissörteknik och bra social kompetens..grattis grattis matilda!!! utöver äran fick hon en plattång.
här är mina sötnosar..

igår kväll spöregnade det..jag satte mej ner och scrappade en stund..det hjälpte idag är det jättefint väder!! du ska inte tro det blir sommar ifall inte nån sätter fart..stämpel från sarah kay som jag färglagt med distressrefiller och promarker,huller om buller..men roligt!!


man ska vara två,det blir roligare då..det tycker i allafall amanda och matilda. skrattar ni åt mej eller?? ja bilderna hamnade visst ochså huller om buller,så lite lustigt blev det.. men roligt vet jag inte om det blev.jag är visst för trög för att kunna lägga in bilder i rätt ordning..
nu är det dax för lite kaffe!!gottgott! ja, sedan vet jag inte vad vi ska hitta på ,jag och mina tjejer..det lutar åt en lång härlig promenad.och jordgubbar med glass..!!!



1 kommentar:

  1. Du ska vara en riktigt stolt morsa och gå där och vicka lite extra på höfterna idag.....härligt jobbat tjejer!!!Kram från en hemlängtande Anga

    SvaraRadera