söndag 10 oktober 2010

dockparadiset!

ja idag har jag varit i just dockparadiset utanför åseda.eva,en kompis har beställt två rätt stora dockor av birgitta som tillverkar dockorna.jag skulle inte köpa någon.. men denna lilla skönhet kunde jag bara inte låta bli..så nu står hon hemma hos mej!!
igårkväll strökollade jag lite på"här är ditt liv",och under tiden blev det lite scrappat.ett babykort till en liten tjej..nästan allt material från magnolia..

oj va suddigt,men det blev ett babykort till,detta tänkt till en liten kille.jag vet inte vem som tillverkat stämpeln men nappen har jag ritat och klippt ut själv.


mina nya ringar är klara! fick pengar när jag fyllde år i somras,så jag beställde ringar av min kusins dotter som snart är färdigutbildad silversmed.på den släta ringen står det:strong as a lion.tyckte det passade mej,eftersom jag är född i lejonets tecken.ringen med stora stenarna är jag kär i..!!



min goa nya fonda dress från odd molly är jag också kär i..!!jag har en likadan förut fast rosa,och den har jag gillat så mycket,den är så skön!! så nu blev det en ny i svart.till den rosa har jag byxor som hör till,men till min nya svarta köpte jag en underklänning.jag har den på just nu och den är så gosig..!!
imorgon blir det städning för hela slanten.skitigt golv har jag tänkt ska bli rent.så det blir teamwork med mina kompisar dammsugaren och ångtvättmaskinen.städa är inte min grej men när det är klart kommer det att kännas mer än bra.
i skrivandets stund är thomas o amanda borta i ishallen och kollar på hockey.borovhc möter tyringe,jag håller tummarna här hemma..har varit förkyld så jag följer matchen på hemsidan.
ha det bra, och kram till er från mej !!



1 kommentar:

  1. Oooh vilka fina ringar... lejonringen passar ju verkligen dig. Hörru töm nu inte plånboken helt...det finns säkerligen mycket du vill ha från Bangkoks stora utbud. Kom med tomma väskor. bara några dagar kvar nu

    SvaraRadera