tisdag 26 oktober 2010

stayfriends

för ett par veckor sedan gick jag med i stayfriends.har hittat massor med skolkamrater där.endel har jag inte hörtifrån eller sett sedan jag slutade nian.jättekul att se hur alla mår och vad de pysslar med nu..jag sitter längst fram i blå lusekofta och träskostövlar.bredvid mej sitter min bästis agneta(min andra kompis gina som jag skrivit om i tidigare inlägg flyttade till kalmar efter åttan)jag har lagt upp detta skolfoto på vår klassida på stayfriends.vart har alla år tagit vägen??
scrappade ett julkort nu ikväll.den stämpeln med hunden och shoppande tjejen med skridskor är från "lili of the valley" stämpeln med god jul är från magnolia.
jag ska kolla efter scrapbutiker i bangkok..spännande att se vad de har för grejer därborta..
imorgon åker en kollega och jag till jönköping på arbetsledarträff.hade helst varit hemma men denna träff är obligatorisk,så det är bäst jag sticker dit.vi åker lite tidigare så madelene o jag hinner springa runt ett par varv på a6..har ärende till bl.a ur o penn med min trasiga klocka.
ha det bra mina vänner , god natt..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar