tisdag 12 oktober 2010

Jag ÄLSKAR dig mamma!!

Hej mamma! :) Jag tänkte gästblogga på din blogg lite :)
Idag ska jag vara duktif och gå på dansen senare ikväll och efter det ska jag och Anna ut och springa!:P Sedan blir det hem och smaka på cornflakeskakorna som vi bakade igårkväll :) Imon är jag ju ledig och då ska jag plugga på lite arbeten som jag ligger lite efter i på samhällskunskapen..jättesvårt:S Städade mitt rum här i värnamo igår med :P Ska ta tag i rummet "hemma,hemma"med ;) Kan behövas..eler vad säger du mammi:) Imon kommer jag hem mamma!! :D och på Torsdag är det bara 2 veckor kvar tills vi åker till värmen..åååh vad det ska bli skönt!! Ensamtid med dig mamma och brosarn..kan det bli bättre?? nepp inte alls, har sakant den tiden tillsammmans med dig mamma :( så det ska bli roligt!! Nu sitter jag och jobbar med projektarbetet och skriver loggbok som man ska föra varje lektion, man skriver om hur det har gått och hur va sammarbetat och vad vi kunde gjort bättre osv, denna ska man sedan lämna in till sin personliga handledare som varje projektarbetesgrupp har:) I eftermiddag har jag samhällskunskap, inte lika kul, men det funkar det också:P Hoppas att du får en bra dag mamma och att vi kan höras i kväll:) Älskar dig av hela mitt hjärta<3
Din Tilda

1 kommentar:

  1. tack min unge!!

    du är så välkommen hem imorgon,längtar efter dej!!!
    jag tycker också det ska bli härligt att snart få komma bort ett tag och bara ta det lugnt tillsammans med er båda finingar!!

    mammakramar från mej till dej!

    SvaraRadera