måndag 25 oktober 2010

grattis helena!!

min svägerska fyller år idag,grattis helena!!! på bilden är helena ca halvvägs till sina 50,men hon hon är lika söt och snäll idag som då.i eftermiddag ska jag åka till henne och ge henne en stor kram!
i onsdags när jag körde in amandas väska till "kortis"så började det snöa lite..jag fortsatte till eksjö där jag träffade min nyfunna barndomsvän över en fika.roligt att träffa gina o prata minnen..!!på hemvägen satt jag och funderade över om jag skulle komma hem eller inte,för det snöade jättemycket. det är ju fint med snö, men inte vill man ha vinter redan..inte jag i alla fall..
som tur är smälte snön snabbt bort.

så här sitter klänningen jag har sytt till matilda.hon tävlade i kalmar i helgen,och knep guldet!!
grattis,grattis!! det ska dit 300 swarovskistenar till,det kom bara 50 st på fredagen för fler fanns inte på lager just då..men de 50 som kom värmde jag fast. matildas nya program är jättefint och jag tycker den passar bra till musiken ur filmen chocolat.
idag har jag plockat fram lite kläder och annat som jag ska ha med till thailand.fjärilarna flyger runt för fullt i magen nu.. på torsdag ska jag upp i det blå..äntligen!!
ha en bra dag,det ska jag ha!


1 kommentar:

  1. Oj vad fin hon är isprinsessan, som en chokladpralin. Inte konstigt att hon tog guld.
    Låt fjärilarna flaxa ut....det finns inget att vara orolig för....ingen har kommit med på fel plan och ner kommer man alltid....och där står jag men en skylt och väntar. Packa med dig minsta möjliga....tänk på att du ska bära hem galgar åt mig;)

    SvaraRadera