söndag 13 november 2011

Kort till Far

Först ett nytt julkort.Den söta stämpeln är från Magnolias senaste julserie,som jag färglagt med disress ink.Poststämpeln har jag köpt på tradera av Pappex,och den lilla snöflingan likaså..Nu är jag snart klar med mina julkort..
Grattis min goa pappa på Farsdag!! Det blev en klarröd skjorta till honom..Det lilla fina fickuret kommer också från Pappex.Små brads i form av knappar har jag köpt av Sölvi på Inloom,tror jag!?! Skjortkort är lätta och roliga att göra.







Här ser Ni hur insidan blev.Det fanns tom en liten vins på en av lotterna..Grattis Far !!!







När jag ändå var i farten, så gjorde jag ett skjortkort till i blått.Jag har ett födelsedagsbarn den 22:e november,och då kan detta kortet passa bra.Jag tycker killkort är mycket svårare att göra ,vet inte varför..?Ibland gör jag en variant med en slips,som också brukar bli fina.









Här har Ni min Far när han ska skåra sin tårta..på sin födelsedag i juli. Stor kram pappa!!!!!






Vi har haft mina föräldrar här idag på middag.Det blev köttfärslimpa,champinjonsås,potatis och lingon.Till kaffet blev det tårta såklart!! Allt tillagat av min käre make,som är en fena i köket.






Ja då var helgen snart slut..Fast kl.17.00 spelar Boro borta i Jonstorp så jag ska hålla tummarna och följa matchen på nätet..Om de vinner bjuder Thomas och jag laget på mat efter träningen på tisdag.Hoppas den mutan räcker till en vinst.Heja Boro!!






Önskar Er ett trevligt slut på helgen och en bra start på veckan..kramelikram!!!










2 kommentarer:

  1. Snygg far du har mimmsan....han verkar inte åldras det minsta.
    Hoppas Boro vann...så Tomas får göra mer köttfärslimpa!!
    Finfina kort....
    kram AngaPanga

    SvaraRadera
  2. tack Bangan! ja pappa är snygg och bora vann!!
    Så imorgon lagar vi körrfärslimpa och champinjonsås till hocheykisarna.

    kommer du hem snart? vore roligt!! kram

    SvaraRadera