fredag 11 november 2011

Soliga hälsningar

Förra helgen var jag oförskämt lat och bara njöt och trivdes tillsammans med mina barn, barnbarn och syskonbarn! Vi åkte skridskor,var i stan och fikade,kollade på film och åt en massa godis..!! I måndags var det fest i tv-soffan..Donna fyllde 8 månader,så vi vi två delade på en påse grillade revben!! oj va vi smaskade..Jag vet att man inte ska ge hundar ben från gris..Men gott var det!!! Dagarna och veckorna bara flyger iväg..stortrivs i det underbara höstvädret med att göra ingenting..Jag är som ni vet ingen höstmänniska men när hösten bjuder på så här underbart väder är det helt ok,Har börjat höststäda lite..och på kvällarna scrappar jag ibland.Kortet ovan är ett av de nyaste.Har använt en magnoliastämpel och utstansade bokstäver från ett alfabet från sizzix.


Ett litet smakprov till på vad jag pysslar med ibland på kvällarna.På detta kortet har jag med en annan stämpel på Tilda från Magnolia,,Den lilla berlocken har jag handlat på nätet av Pappex som har massor med fint till billiga priser!!! kolla får ni se...Pappex säljer även på tradera,




Här har jag maskat tre tildastämplar så de blir ett litet lussetåg..även på detta kort en söt snöflinga från Pappex.Jag färglägger mina stämplar med distress ink och promarkers pennor.






Amanda stortrivs också i det härliga höstvädret.När hon kommer från skolan går vi på långa sköna promenader!! Vi är tacksamma för varje dag som vi slipper snö..tungt och ibland omöjligt att köra rullstol då..








Donna får såklart hänga med på alla våra promenader!! Mamma har stickat en tröja till henne som ska värma i vinterkylan som jag hoppas aldrig kommer...




Tvätthögarna väntar..men först lite starkt kaffe!! Helgen här kommer att bli lugn..men har en liten plan att jag ska plocka lingon- och tallris,till ett par lådor på framsidan.Ikväll kommer Liam och ska sova över! Vi ska kolla på spindelmannen och dricka coca cola och äta chips.




Ha det bäst!!!









Soliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar