onsdag 2 november 2011

Tilda åker skridskor

I kväll har jag scrappat lite..och det blev ett julkort! Jag har använt en ny stämpel från Magnolia,som jag älskar!! Bårdstansen med hjärtan har jag köpt i Sölvis scrapbutik i Vetlanda.

Jag har färglagt Tildan på ett för mej nytt sätt..ni ser att de svarta konturerna som vanligen syns väl är jättesvaga här..Jag har som vanligt lagt stämpeln på dynan men tryckt några ggr på ett datapapper och slutligen satt en svag svag stämpel på ett akvarellark.Som alltid har jag målat med distresser.Jätteroligt att testa lite nytt..!!! Denna teknik är svårare tycker jag,men blev mjukare och mera naturlig..eller??!


Imorgon blir en rolig dag!! längtar och längtar..


Nu ska jag gå och krama kudden. Natti natti






2 kommentarer:

  1. Åååååååh så fint! Och jättesnyggt utan de svarta linjerna.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin stämpel, det står Mimmi på den. Det blir ju en riktig Tilda-stämpel med skridskor och allt :)
    Jag gillar den nya tekniken, det blir nästan som ett gammalt vykort när man inte ser konturerna. Måste prova detta. Jag gillar distresserna, det blir så mjuka och fina färger. Snyggt! Kram Karin

    SvaraRadera