torsdag 19 januari 2012

Äntligen..

 Äntligen är alla rödluvorna inplockade! och nu älskar jag julen som allra mest..när den äntligen är över!! wohoo va härligt när mitt hem ser normalt ut igen..
 Byter ut en del till jul även i detta skåpet,men nu är det ok även där.Ja så idag har jag varit lite duktig och fått lite fixat.Ja det är ju faktisk nån vecka seda jag tog bort julsakerna.men det är idag allt hamnat i lådor som jag ställt i skåpen på övervåningen.Först föstår ni så plockar jag bort allt från fönster bänkar o bord,så ställer jag det på mitt stora slagbord.Där får det stå en vecka eller så..och varje gång jag går förbi blänger jag på all skit..men nu ni är jag så himla nöjd!!!
Som lilla pricken över..så ställde jag denna ljuvliga Ranunkel(tror det är en sån) på köksbordet.Fi så fiiint..
Igår kom denna efterlängtade sändning från Ljuva änglar! Ja men vips sket jag i allt annat och stämplade snabbt upp några små Tildor..
Som jag målade med mina distresser ink refiller..så attans roligt! Och tiden bara flög iväg..så vips var Amanda hemma.Ja hon är hungrig när hon kommer från skolan,så hon fick risgrynsgröt.Sedan gick vi våran väl invanda runda med vovvingarna.Väldigt rått och trist väder,va det..huvvan!!
 Lite kvällspyssel blev det..med den nya stämplen från Magnolia,och som vanligt då lite annat krafs.Kortet ska en kompis få som skickade julkort till oss.(glömde skick till henne) Hoppas jag blir förlåten..
Nu ska jag snart sätta tänderna i den här godbiten.Fattar inte varför jag köpte två,jag vet ju att kommer smälla i mej båda..F--n att jag har så dålig karaktär.

Full rulle-semlebulle..kramelikram!

4 kommentarer:

  1. Så mysigt och fint! Det var länge sedan jag var här och tittade men nu ska det bli oftare :) Mår så bra när jag ser allt fint hos dig. Ha det gott och Kram! Karin

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det :) Det var länge sedan jag var här och så roligt att se alla fina bilder. Mår bra av att titta in här så nu ska det bli oftare igen. Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Karin!!
    Jag saknar din scrap-pyssel-mamma-familje-alltsomhänderblogg jättemycket!!
    Jag får nöja mej med att kika in på er¨mysiga "livet på landet"blogg!!

    Stor kram till er från mej&familjen

    SvaraRadera
  4. Hej Marie!!

    Tack för i lördags, så supertrevligt med scrappträff!! Äntligen har jag hittat hit, du har det sååå fiint!! Bra tips med jag-glömde-julkort-men-här-får-du-ett-annat:)
    Ska göra ett och skicka innan påsk, kanske...
    Du är verkligen duktig på färgläggning, har du lust och visa nästa scrapträff?
    Ha det gott!
    Kram Sölvi

    SvaraRadera