fredag 13 januari 2012

några nya kort..

 Amanda är hemma från skolan idag..Hon åkte till kortids efter skolan i onsdags.men igår fick hon några kramper så vi hämtade hem henne.Idag fick hon sovmorgon, och vaknade pigg och glad.Men efter en jobbig kväll fick hon skolka..I eftermiddag ska hon få åka till kortids igen,
Jag har scrappat lite..Detta kortet kan passa framöver till någon tjej som fyller år.Stämpeln kommer från Sarah Kay,Dekorationerna är lite blandat småkrafs jag hittade i lådorna..
Idag fyller min faster Doris 80 bast!! inte illa..Grattis faster!! Mamma o pappa ska dit på kalas imorgon,och ville ha ett personligt kort.Här syns de små tagsen som man kan dra ut..
 Och så här bidde framsidan.Ja man får se om man får lov att leva tills man blir 80år..hm känns konstigt att tänka så..eller ja vet inte..
Imåndags ringde min kompis och ville köpa ett bröllopskort..har inget sa jag..men kan vällan knåpa ihop ett.Sagt och gjort så bidde det såhär på insidan..
Och såhär på framsidan.Textstämpeln kommer från Inkido och den välanvända stämpeln med hjärtat kommer från(måsta gå o kolla)Stämpelglede.Norskt förmodligen med den stavningen.Rosorna köpte jag i Thailand.De börjar ta slut så jag får nog snart sticka dit igen!!
Jag tyckte det kändes fnuttigt att jag inte hade ett enda bröllopskort..så jag smällde ihop ett lite snabbt..ifall någon ringer och behöver ett framöver.Här syns den lilla tagen med en textstämpel från Inkido: i nöd och lust.
Och följdaktligen då har ni framsidan här! Bilden på de söta barnen hade jag i krafsblandningen i lådan,vet inte var jag fått den ifrån..tradera kanske..
Blogger har ändrat lite..så turordningen på bilderna blev omkastad..denna bilden var tänkt att komma först.
Förut kunde jag bara lägga in 5 bilder i taget,men nu gick det med flera..så himla bra!!
Har ni sett att min blogg inte ser ut som ett akvarium längre..det blev nåt fel,så bakrunden låg på "botten" och bilder och text simmade en meter över..ja ni hajar..Så lyckades jag tillslut få bort bakrunden..fantastisk för att vara mej,så nu är det bra mycket bättre tycker jag.
Ja det var väl allt för denna gång..ska masa mej ut nu med mina vovvar,som kissar både inne och ute!
Lite som det passar dem..
Ha det bra snälla ni!! kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar