söndag 8 januari 2012

God fortsättning!!

 Ja God fortsättning på Nya Året!! Hoppas det blir ett roligt och bra 2012..Julen var bra hemma hos oss.Full rulle som vanligt på julafton,med alla barn och barnbarn,syskonbarn och hundar..Ja vi har två hundar nu! Vi hämtade lilla Bella två dagar innan julafton.Hon var då 9 veckor,och vår egen lilla julklapp!!
 På juldagen hade vi gäster och bjöd på julbord,och på annandagen hade vi också gäster men bjöd då på stekar,potatisgratäng och sallad mm.Så många lediga dagar blev det ju inte,men trevligt och mysigt!! I förgår tog jag fram mina scrapgrejer och gjorde några kort.Stämplarna är från Inkido.
 Kortstommen har jag köpt på tradera av Pappex(50 kort och kuvert 15x15 cm)Rosorna köpte jag i Thailand liksom banden.

 De små dekorationerna som är utstansat är från Magnolia.Det finns tags instucket på alla mina nya kort.På de här står det lika på alla: Det är din dag idag!
 
 På detta kortet har jag limmat fast en volangspets och små rosor som "tittar fram" under..
Här har jag använt stämplar och dies från Magnolia.Jag har färglagt Tilda med Promarkers pennor.Oftast färglägger jag med Distresser från Tim Holtz,men jag var lite lat så det fick bli så här denna gång..Papper och berlocken kommer från Scrapmagic.(kortstommen från Pappex)
Här ligger Donna och hennes lillasyster Bella och slappar på sitt fårskinn.De verkar trivas bra tillsammans!
Ha en bra dag! Det ska jag ha..Nu först frukost med Matilda,som åker tillbaka till värnamo idag.Snyft!!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar