söndag 22 januari 2012

pulsa i snö..

 Njae..pulsa i snön är väl inte det bästa jag vet..men det finns det ju andra som tycker.Som tur är!
 Min goa Liam har varit hos oss nästan hela helgen.Bra att ha hjälp när man ska ut med två busiga små hundar.Idag har det varit extra gott att ha honom här..för det är en tung dag..min bror dog idag för fyra år sedan, tankarna är sorgsna och svåra att sätta ord på.Men han finns i mitt hjärta föralltid <3
 I går så scrappade jag till ett killkort,Det fyller ju på med jubilarer hela tiden,så det är alltid bra ha ett litet lager.Vet inte vem som ska få just detta kortet..men jag har tänkt stansa ut årstalet i beige och fästa på slipsen eller namn får se..
Så här ser kortet ut på insidan..
Jag håller på att flytta upp mina scrapgrejer till övervåningen.Allt får inte plats nere längre så Matildas gamla rum får bli pysselrum framöver.Känns det fel så är det ju bara att flytta tillbaka allt igen..
På lördag är det scrapträff i stan.så jag måsta anmäla mej fort så jag får en plats.Roligt att träffa scrapgänget igen,det var ett tag sedan..Nu är snart risgrynsgröten klar..ska bli gott!!

Ha det gott ni med!!  kramelikram

1 kommentar: