onsdag 25 januari 2012

Typiskt mej..ha ha

 Trodde alla julsaker var borta..men så himla likt mej att missa lite här och där.Som kransarna på skåpet,en adventsstake i lillhallenoch ett par tomtar..Men nu är allt borta! Tror jag...
 Boro har spelat borta mot Tyringe ikväll.Det blev förlust :( Roligt var att det gick att följa matchen på Webb-tv) Jocke är skadad så han var inte med.Bjuder på en albumsida med hockeytema..Jag tror att han är en åtta ..nio år på bilderna.Alltid minst av alla..våran Mygga..Matilda klippte honom tidigare idag,innan hon drog iväg till sitt jobb och klippte vidare..
 Men vi hann med en fika innan hon åkte! Mumsigt med semlor!!!
Annika som suttit naken sedan julklänningen åkte av fick vanliga kläder på sej idag.
 Formen som dockan är gjuten i heter Annika ,så det är inte jag som har döpt henne..
 Kanske är finare utan spetsscarves..eller finare med..?!?Ja jag vet faktiskt inte.Min Hortensia slokade i morse..men den ser ut att ha hämtat sej.Jag är hopplöst glömsk!!Så vattna blommor är som lite lotteri.Hög omsättning på blommor hos mej om man säger så..
Ja så har jag kasat runt lite med dammsugaren..och därefter tvättat med ångtvätten.(älskar min ångtvätt..det går så fort och blir så rent med den!!) Fast det varar ju inte lång stund med två små valpar..Donna är rumsren nu men Bella kissar på..och lägger små korvar lite överallt..Yes det gör hon!!
Imorgon ska  Matilda snygga till mitt hår,så då får jag ge mej ut på vintervägarna..!(Ända till Värnamo)
Nu först lite sömn.Godnattkram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar