söndag 7 augusti 2011

5 månader !!!!!

Grattis Donna !!!!! ja idag är Donna fem månader så vi har festat på bakelser för att fira !

Jag har målat en del möbler i min lilla scraphörna,och nu är det mycket ljusare och finare tycker jag.



Som synes är det ett litet krypin jag sitter och pysslar i,så det vill till att det är ordning och reda
Ska försöka hålla det så här...om jag kan....




Jag har även målat lite andra möbler,bl,a vitrinskåpet i vårt matrum.Bordet är nytt,det har jag köpt hos min kompis Marita i henns nya butik Nytt och nött.Lyktan på bordet ska bli helvit.









ja så här såg skåpet ut innan det blev ommålat.Jag tycker det är roligt att måla,men jag fick stressa endel för jag hade ont om tid,också luktar det ju starkt! Men nu är det nästan klart.


ha det bäst!!









3 kommentarer:

  1. Såååå snyyyyggt MIMMI!!!!! Det blev ju jättefint alltihop!! Tänk nu blir det ju ännu roligare att scrappa. Nymålat och nystädat :)) Ha det så bra! Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad hon har växt sen ni var och hälsade på i skolan, så otroligt söt.
    Din blogg är så mysig, möblerna blev ju ljuvliga.
    Har själv en kommod i sommarstugan som ska slipas och målas härligt vit.
    Ha en fortsatt skön sommar,
    Mvh
    Malin

    SvaraRadera
  3. Hej Karin och Malin!

    Karin-ja nu blir det mysigare att sitta o scappa,och lättare att hitta..kram kram

    Malin-Ja Donna har vuxit och blivit en riktig go kompis!Vi kommer till skolan snart..
    Tack för fina ord, och lycka till med kommoden!
    Amanda längtar till skolstarten nu,vi hörs!!
    kram kram

    SvaraRadera