fredag 12 augusti 2011

min dag..

Ja igår fyllde jag år & jag hade så roligt & bra hela dagen.Blev utbjuden på mat i Norra Sandsjö & senare på eftermiddagen grillade vi & de nära & kära som kunde komma fick grillbuffé.Tavlan fick jag av fam. Johanna.Den gillar jag skarpt! frågan är var jag ska sätta upp den,jag vill ha den överallt!!



Av mina sötnosar Amanda & Matilda fick jag stövlarna som jag älskar!!! Av jocke fick jag ett presentkort hos Nytt& Nött i Vetlanda(den fina tavlan kommer också därifrån) måsta in till stan idag & handla något fint för presentkortet..roooligt!! blomman som syns fick jag av min bästis Nina(fick faktiskt två styck)



Fin blomma fick jag av min goa svägerska Helena.Den helt ljuvliga lilla klockan med kedja fick jag av mamma & pappa.Jag har önskat mej ej sådan länge..å nu har jag en!! visst är kortet gulligt, mamma har gjort det.






Här är min lilla sommarprinsessa!Jag fotade henne innan vi åkte till Norra Sandsjö igår.Tack för allt fint jag fick!! (jag önskade mej ingenting faktiskt.Jo fint väder & det kom lite sol vid femtiden)


Det bästa jag kan få på födelsedagagen är massor av kramar & det fick jag i massor.Ja så är det ju roligt med lite telefonhälsningar & jag lovar det fick jag..det ringde nästan hela dagen! roligt!!




Ikväll kommer Matilda hem & stannar tll söndagkväll,åh va jag längtar!! Hoppas det blir soligt i helgen,skulle vara skönt att njuta en stund till av sommaren..




Ha det bra bloggisar!









2 kommentarer:

  1. Oj oj oj, det var inte dåligt vad du blev firad, härligt!!! Vilken dag och vad mycket fint du fick. Det står Mimmi på allt :)

    Tänk om vi bodde närmre varandra så kunde vi måla ihop? Färgen sjösand gillade jag, som sagt grå-beige med lite rosaton...du fattar va? ;) Den hade blivit snygg hemma hos er med :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja karin tänk om vi hade kunnat fika o måla pyssla o passa ungar ihop.men jag är glad över alla tips jag får av dej och sparkar i baken.som nu när du snickrade ditt fina skåp.ja då fick jag fart o började måla..men allt går ju så mycket fortare och blir ju så mycket roligare när man jobbar ihop med någon..
    vore roligt om vi kunde scrappa ihop någon dag..vi får se framöver..kram kram

    SvaraRadera