söndag 28 augusti 2011

Dröm om....

En tavla som jag tröttnat på har fått nytt "ansikte" idag.Jag har använt ett av mina största alfabet : Qk Magnolia grand. När texten satt på plats stämplade jag lite..och vips var den klar. Ett jätteenkelt och roligt sätt att återanvända gammalt..nu ska jag bara se var den ska få hänga någonstans..vet inte riktigt..
Måste även visa mitt nya lilla "flugskåp"som jag köpte på sockerklaras i Sävsjö förra veckan.Jag ska förvara mina smycken och annat smått i skåpet som hamnade på hallbyrån. Visst är det gulligt..!? de här små skåpen kallade man förr för flugskåp.då man förvarade mat i dem för att slippa få flugor i maten,fiffigt va!?










Imorgon kommer Amanda hem från "korttids"!! Längtar efter henne nu..Hon kommer nog bli glad över sitt nystädade rum och nya prylar..jag har bytt fåtölj,gardiner och lite annat smått.
Förut var allt rosa som nu bytts till vitt och lite brunt.


Matilda är hemma och vi ska snart kolla på film som hon är i stan och hyr..vi får se vad hon kommer hem med..


Igår hade hon och jag mysigt i Jönköping.Vi shoppade som galningar och åt gott!! Nu ska jag bara hinna ta en kopp kaffe på trappen och lapa lite sol innan det blir filmtajm.




Jag önskar er en trevlig söndagkväll !!


kram kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar