tisdag 2 augusti 2011

is i värmen!

Matilda är på konståkningsläger i Kalmar,så nu är träningssässongen i full gång..Hon har sprillans nya skridskor,så det känns nog i fötterna med tre ispass om dagen..men hon ringde förut och berättade att hon stortrivs!



Stortrivs gör även jag nu när sommarvärmen kommit tillbaka.Har försökt bättra på solbrännan lite..men satte mej rätt snabbt i skuggan..mycke skönare!!
Amanda hämtade jag hem från kortids igår.Mysigt att ha henne hemma igen!I morgon ska vi ta sväng till stan och köpa mera målarfärg. Jag målade dörrar,skåp,bord och lite annat smått..förra veckan när Amanda var på kortids.Nu står jag ute och målar ett par stolar och ett par hyllor till min scraphörna,men färgen börjar ta slut ..










Saknar mina små sötkorvar! De är och semestrar på västkusten,hoppas det fina vädret håller i sej,så de kan bada och mysa i sommarvärme..De är två familjer som semestrar ihop,så de har säkert roligt!



Ja då då är det redan augusti..så fort sommaren springer iväg..men ännu är det många härliga sommardagar att njuta av..

Tips : Kika in på Scrapmagic framöver,jag är augustimånadens DT där !!




Ha det härligt i sommarvärmen så länge den varar!!









1 kommentar:

  1. Vad roligt att du målar. Kan se framför mig hur fint det blir. Jag har också målat lite i vårt gula kök.....Ska gå in och kolla dina DT jobb med. Du är så duktig och det ska bli roligt att se :) Ha det fortsatt gott i värmen., Kram

    SvaraRadera