lördag 13 augusti 2011

Njut av livet...

Fick ju ett presentkort på Nytt & Nött av Jocke på min födelsedag i förgår,så igår stack jag in till stan och fick finfina saker med mej hem! Här ser ni tavlan som hamnat på väggen över nya bordet..
Njut av livet...ett härligt budskap tycker jag!!


Köpte också den största av de tre ljusstakarna i lyktan.(har inte hunnit måla lyktan ännu,men meningen är att den ska bli vit någon dag framöver..) de mindre ljusstakarna är minnen från mormor och morfar..





Så hittade jag även det lilla nätta bordet som står under det större..fint som snus..







Ja så maste ni ju få se Mollytunikan,den söta presenten från Thomas.Herre gud va mycke fint jag fick,jag skäms nästan! men bara nästan..


Nu så ska jag fixa lite käk till Mandi,det blir skinksås ock potäter ihopmixat med en tomat.

Ungdomarna åkte till Mcdonken och de tar med en meny hem till mej,maten därifrån är supernyttig har jag hört.skickade med pengar till en stooor påse godis,ja det är ju lördag..gött!!


Ha det gött Ni med!! kram kram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar